Wykształcenie
kierunkowe
Ukończyłam Filologię Angielską na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.
10 lat
doświadczenia
Od 10 lat prowadzę zajęcia z języka angielskiego.
wszystkie poziomy zaawansowania
Prowadzę zajęcia na wszystkich poziomach zaawansowania oraz przygotowuję do egzaminów.
10+
wiek kursantów
Uczę dorosłych, młodzież oraz dzieci od 10. roku życia.
konwersacje
nauka skupiona
na mówieniu
Wierzę, że najlepszym sposobem nauki języka jest po prostu mówienie nim. Najważniejszym założeniem zajęć jest opanowanie przez uczniów umiejętności komunikacyjnych.
Dążę do tego, by uczeń swobodnie wypowiadał się na różne tematy, potrafił reagować w najróżniejszych sytuacjach językowych.
Dużą część zajęć przeznaczam na powtarzanie wcześniej wprowadzonego materiału, dzięki czemu uczniowie zapamiętują szybko i trwale duże ilości nowego słownictwa i gramatyki.
zajęcia dostosowane do twoich potrzeb
INDYWIDUALNE PODEJŚCIE
Zdaję sobie sprawę, że nie ma jednej idealnej metody nauczania języka obcego, ponieważ każdy uczeń jest inny, wyjątkowy.
Koncentruję się na indywidualnym stylu uczenia się każdego kursanta, na jego indywidualnych potrzebach. Czerpię inspirację z wielu zarówno konwencjonalnych, jak i niekonwencjonalnych metod, tworząc własne autorskie zajęcia.
METODYKA
język to NARZĘDZIE KOMUNIKACJI
Metody stosowane przeze mnie na zajęciach przenikają przez siebie i uzupełniają się nawzajem. Język traktuję jako narzędzie pomagające najróżniejszych sytuacjach społecznych.
METODA KOMUNIKACYJNA
(The Communicative Approach)
Inspiruję się przede wszystkim metodą komunikacyjną. Zgodnie z tym sposobem nauczania, wszystkie sytuacje obserwowane na zajęciach są pretekstem do komunikowania się. Metoda komunikacyjna angażuje uczniów i dostarcza im możliwości realnego używania języka w zainscenizowanej sytuacji życiowej.
METODA BEZPOŚREDNIA (DIRECT METHOD)
Prowadząc zajęcia czerpię również z tzw. metody bezpośredniej (The Direct Method). Metoda bezpośrednia kładzie duży nacisk na praktykę i pracę ustną – słuchanie i mówienie. Większa część lekcji to praca ustna z nauczycielem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym nauczyciel, a często również i uczeń, zadaje pytania w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. W ten sposób nowy materiał ćwiczymy zarówno w praktyce, jak i w odpowiednim kontekście.
CLIL – Content and Language
Integrated Learning
W swoje zajęcia wplatam również metodę CLIL – Content and Language Integrated Learning. CLIL opiera się na jednoczesnym przekazywaniu treści z różnych dziedzin przy okazji nauczania języka obcego. W tej metodzie uczeń skoncentrowany jest na pozyskiwaniu merytorycznych informacji wykorzystując swoje umiejętności językowe. Praca z językiem połączona jest z rozwojem osobistym i dotyka nie tylko angielskiego, ale też różnych obszarów życia.
nie tylko korepetycje
CIEKAWE MATERIAŁY
Nie uznaję nauki wyłącznie z podręcznikiem, który stanowi jedynie szkielet zajęć lub jest zupełnie nieobecny. Pracuję w dużej mierze na własnych materiałach. Korzystam z materiałów audiowizualnych, co sprawia, że zajęcia są urozmaicone, wzbogacone o autentyczny język rodzimych użytkowników. Nauka staje się przyjemnością, dostarcza wielu bodźców, stymuluje mózg i pobudza wyobraźnię.
Chcę Ci pokazać, że nauka angielskiego może być przyjemna, bezstresowa i efektywna, dostosowana do Ciebie i Twoich potrzeb.